Η εποικοδομητική προσέγγιση για τη διδασκαλία εννοιών στις Φυσικές επιστήμες στηρίζεται στη θεωρία της εποικοδόμησης της γνώσης (constructivism) στην οποία κυρίαρχο ρόλο παίζουν οι ιδέες των μαθητών. Στην προσέγγιση αυτή δίνεται έμφαση στις εποικοδομητικές και συνεργατικές διαδικασίες, στη δημιουργικότητα, στην ανοικτή σκέψη. Ο δάσκαλος έχει διακριτικό ρόλο και εναρμονίζει τη διδασκαλία του ανάλογα με τις ιδέες των μαθητών με απώτερο σκοπό την αλλαγή των "πρώιμων αντιλήψεων" των παιδιών για τον κόσμο. Η εποικοδομητική προσέγγιση διδασκαλίας περιλαμβάνει 5 φάσεις (στάδια):
- του προσανατολισμού
- της ανάδειξης των ιδεών των μαθητών
- της αναδόμησης των ιδεών
- της εφαρμογής των νέων ιδεών
- της ανασκόπησης
εδώ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου